//Girl's Imagination :3

mukadimah.

Wednesday 4 July 2012 @ 02:31 | 0 Comment [s]

ketawa dan air mata.itu sebenarnya cinta?

tapi ape2 pun aku dh jump cinta sejati aku! syukur aku sgt brtuah memiliki dia.bukan rupa menjadi ukuran,tetapi keprihatinan dia pda aku buatkn aku jatuh cinta pdanya!ye aku yakin.dialah lelaki yg selama ini aku idam2kan.aku takkan sia2kn kau.dan aku cuba utk menjadi kekasih kau yang terbaik!andai kau ditakdirkan untukku,maka selamanyalah kau kepunyaan ku.takkan lari gunung dikejar,kalau gunung itu hanya ada di sabah shaja.dan tiada sebab untuk kita takut.hnya bencana yg dapat memisahkan kita..aku cinta padamu...

-scha


| Newer Post
The Disclaimer


selamat datang ke dunia saya..inilah cerita saya sepanjang saya masih bernafas..cerita ini bukanlah rekaan dan tiada kena mengene dengan yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia..contact lah saya sekiranya anda tidak puas hati dengan jalan cerita saya,hubungi saya ditalian 0125852019 (:
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Amber's Production SchaAmber
Basecode by : MeeraMoy
Edited : geng WoW
Header : Miss Chichi
Background : Miss Chichi
Owner : SchaDanny
Other:

Best View at GOOGLE CHROME!