//Girl's Imagination :3

aku bahagia (bhg 1)

Friday 7 September 2012 @ 00:07 | 0 Comment [s]

antara aku dan hanif dah pun bercerai,kini hubungan aku diteruskan dgn someone yg sangat aku sayang....dia sntiasa ada dgn aku walau susah happy senang gembira or whateva! a veryvery high respect aku bagi kat dia sbb sanggup mesej aku,mklumlah umobile kan ,haruslah mahal kalau msej! >< dia paham aku,and tapenah giveup dgn aku..sumpah sayang,aku takkan siasiakan kau..


"ku pernah punya cinta,namun kini ku sedang suka kamu,cintaku dulu tlah ku buang jauh kiniku inginkanmu "


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


selamat datang ke dunia saya..inilah cerita saya sepanjang saya masih bernafas..cerita ini bukanlah rekaan dan tiada kena mengene dengan yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia..contact lah saya sekiranya anda tidak puas hati dengan jalan cerita saya,hubungi saya ditalian 0125852019 (:
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Amber's Production SchaAmber
Basecode by : MeeraMoy
Edited : geng WoW
Header : Miss Chichi
Background : Miss Chichi
Owner : SchaDanny
Other:

Best View at GOOGLE CHROME!